10% TPA ADICIONAL TODO EL MAESTRO CON EXCEPCION TECNOLOGIA (VTEX)

Satisfied Customers Tell Three Friends, Angry Customers Tell 3000

Comprar

¿Necesitas ayuda con tu compra?

VENTA TÉLEFONICA
  • Detalles del Producto
    In today’s Internet-driven world, customers have more power than ever. Through what interactive marketing expert Pete Blackshaw calls "consumer-generated media"—blogs, social networking pages, message boards, product review sites—even a single disgruntled customer can broadcast his complaints to an audience of millions. Blackshaw shows managers, marketers, and business leaders how to establish and maintain credibility for their brand by being authentic, listening and responding to customers, and forming relationships built on openness, transparency, and trust.Filled with stories based on his experience working with Fortune 500 brands such as Toyota, Dell, Nike, Sony, General Motors, Hershey, Unilever, Nestlé, Lexus, and Bank of America, Blackshaw offers a clear strategy to sustain a competitive advantage by creating enduring, loyal relationships with today’s consumer.
  • Ficha técnica

    Libros

    TipoLibro impreso
    Autor(es)Pete Blackshaw
    AsignaturaLeadership
    ISBN9780385522724
    Dimensiones21,7 cm x 15 cm x 2 cm
    EncuadernaciónTapa Dura
    N.° páginas193
    IdiomaInglés
  • Términos y Condiciones

    La disponibilidad, precios y promociones pueden variar en almacenes, domicilios y www.panamericana.com.co

PUEDES COMPLEMENTAR TU COMPRA CON

relacionados

X

Disponibilidad en Tiendas

Por favor seleccione una ciudad para ver la disponibilidad

Tienda

Disponibilidad

Volver

La información acerca de la disponibilidad no asegura la separación del producto. Para mayor información sobre la disponibilidad de este producto en tiendas, comuníquese con nuestras líneas de atención al cliente, Bogotá y Chía: 364-9333, Cali: 485-2081, Montería: 789-4017 y desde el resto del país al 01 8000 96 96 00, línea gratuita desde un fijo.